Inure

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

"Fjant-modell" och underbar helg

Av Miss - 10 oktober 2010 17:55

Har varit ensam med älskling hela helgen. Han har gjort denna helg till en av de bästa! I lördags var vi ute och fotade. Fick vara hans lilla modell för en stund   


Nu är det bara tre veckor kvar tills lov och tills man får träffa honom igen. Längtar så  


Här får ni några bilder iaf 


 


 


  

 
 
Ingen bild

Emilisusen!

11 oktober 2010 10:23

Tack älsklingen min för en av dem bästa helgerna jag haft!!! :') Det var verkligen underbart att bara få vara ensam med dig!

Du är så himla snygg och du borde seriöööst bli modell! Det är sjuuuuukt vad vacker du är! ÅH! :D HIHI :')

Och jag längtar så himla mycket jag med! Jag hoppas dem här veckorna går superduper snabbt så jag får träffa dig igen!

Tack för att du finns i mitt liv!

Jag Älskar Dig!

Miss

13 oktober 2010 18:31

Den har varit underbar :)

Haha, inte modell ;)

Jag längtar jag med! Så himlans mycket.
Jag älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards