Inure

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Underbara tisdag...

Av Miss - 19 oktober 2010 09:16

Var till doktorn igår. Hatar verkligen denna hosta och allt förbannat. 

Kan ju säga att svullna halsmandlar, hosta, huvudvärk och mensvärk inte passar så bra ihop.


Jaja, nu är det tisdag. Vaknade i morse och kände verkligen att jag behövde stanna hemma och vila lite. Men ändå pallrade jag mig till skolan. När jag kom hit var första lektionen inställd och i vanliga fall brukar vi ha tre timmars hål efter den lektionen. Så nu är det bara tre timmar kvar tills jag börjar. Tur att man har dator iaf. 


Apropå det! Min dator dog igår. Och dagen innan slutade mitt ps att fungera. Så nu har jag ingen dator, ingen ps och sjuk som bara den. Vill hem...


Klippte mig i söndags med. Klippte upp det ganska mycket och gjorde guld/blonda slingor i mitt svarta (Ni lär väl få se en bild snart). Trodde jag skulle kunna slippa hårförlängningen ett tag. Men inte då. Känner mig så naken utan den, så nu sitter den i ändå. Suck!


Gu, vad jag klagar. Men det får man göra när allt är åt skogen!   

 
 
Ingen bild

Emilisusen!

20 oktober 2010 11:08

Min stackars sötnos!

Miss

20 oktober 2010 17:09

ja :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards