Inure

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

pengar

Av Miss - 25 oktober 2010 20:50

Har suttit och räknat massa nu. Börjar bli så djävulskt less på pengar så jag tok dör! Någon som kan ge mig någon miljon eller bara betala alla mina utgifter?  Skulle sitta fint just nu!

Har blivit så stressad över detta att jag till och med började blöda näsblod. 

I alla fall, nu är denna dag avklarad och jag ska snart hoppa i säng och spela ett tag på mobilen. Men först blir det CSI! 


Emil bokar min buss biljett idag (förhoppningsvis) och det kommer bli kul att kliva upp kl 04:30 på fredag och åka buss i över sex timmar. Men det är ju värt det! Och tycker faktiskt inte det är så illa att åka buss så där på morgonkvisten    


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards