Inure

Alla inlägg under oktober 2010

Av Miss - 14 oktober 2010 09:53

Torsdag. Och allt känns bajs i alla fall. 

Vill bara lägga mig i koma, döda några dagar och inte göra ett piss. Har nämligen gått och blivit sjuk. Inte alls roligt.


Får se om man kan sitta framför ratten en stund idag. Om man har orken förstås! 

Vill verkligen ha körkortet nu, istället för att stå ute i mörker och kyla och vänta på den sega bussen. Men jag får nog vänta ett år till körkortet. Eller minst ett halvår i alla fall. 



  

Här får ni en sjukis bild från mig. 

peace

!

Av Miss - 13 oktober 2010 18:32

Idag har verkligen allt gått helt åt helvete! Inget har blivit som jag vill.


Saknar min Fiz som mest just nu   


  

Av Miss - 12 oktober 2010 20:44

 Nu har Emil tjatat om att jag ska lägga upp den här bilden, så då får jag väl lov att göra det... Om han ska sluta tjata någon gång. Och nej,Emil. Jag är inte glad för det.



  

Av Miss - 11 oktober 2010 11:20

Har ingen aning om vart min position är just nu. Hittar varken svar eller balans till något. Och jag känner mig tom, men ännu mer värdelös. 


Saken är den att jag inte vet vart jag ska eller hur jag ska bete mig för att känna mig bättre. 


  

Av Miss - 10 oktober 2010 17:55

Har varit ensam med älskling hela helgen. Han har gjort denna helg till en av de bästa! I lördags var vi ute och fotade. Fick vara hans lilla modell för en stund   


Nu är det bara tre veckor kvar tills lov och tills man får träffa honom igen. Längtar så  


Här får ni några bilder iaf 


 


 


  

<3

Av Miss - 8 oktober 2010 14:31

Om en timme kommer älsklingen hit!    


Har suttit och redigerat några bilder. Men ni får bara se en... på mig   


  

Av Miss - 7 oktober 2010 17:16

Hämtade mina två skitungar från dagis nyss   



    

Av Miss - 7 oktober 2010 14:16

Jag vet inte, men jag hade tråkigt och sminkade mig extremt och sedan tog jag massa bilder på mig själv. Men det är inte så konstigt va? Alla tjejer mellan 12-20 gör väl sånt? Så varför kan inte jag?  



  

Ovido - Quiz & Flashcards