Inure

Alla inlägg under oktober 2010

Av Miss - 6 oktober 2010 14:46

Var till tandläkaren i morse vid tio. For sedan till skolan vid halv ett. När jag kom till skolan hade alla slutat. Och nu är klockan snart tre, medan jag ska sitta här till fem då jag och pappsen ska på handledarkurs för körkorts saken. Och den är väl i tre timmar. När ska jag få mat i min mage då? Kunde inte äta lunch heller för bedövningen från tandläkaren... Aja, ni får njuta av mina "trisstess-bilder", de bjuder jag på. 



  


peace!

*

Av Miss - 5 oktober 2010 11:49

Kan passa på att lägga in bilder från förra veckan, när jag var modell för Rebecka   




  

   

Av Miss - 5 oktober 2010 11:41

Samma äckliga väder idag men 10000 gånger kallare...

Frida och jag har iaf lite kul och fjanta sig framför camen är väl inte sååå tråkigt heller?


      


Nu blir det samma spel på facebook som man har spelat i 2 timmar... poss

Av Miss - 4 oktober 2010 23:11

Älskling hjälpte mig få igång ps igen!!   

Här är lite bilder! 



      

Av Miss - 4 oktober 2010 22:24

Har varit ute och fotat lite ljus för några timmar sedan, men eftersom jag fotar i "raw" och inte har något ps så kan jag inte ladda upp de där jävla fucking bilderna...! 


Men inge mer tjaffs och skit om foto nu! 


Om några dagar kommer älling hit!    


Och imorgon ska man ska man vara barnvakt åt mina sötnosar!

  



Och ja, jag älskar mina smilieys! 

Av Miss - 4 oktober 2010 14:40

Måndag igen och mår inge vidare... Ont i rygghelvete och det lilla äckliga huvudet.

Inge vidare väder heller. lEsS man blir! Vill inte alls ha vinter   


Usch på denna dag med andra ord!    

Av Miss - 3 oktober 2010 23:38

Vart en snabb fotning idag på typ 5 minuter. Orkade inte alls hålla på nå mer... 

Nu blir det sängen för mig, natti! 


 

 


  

Av Miss - 3 oktober 2010 16:29

Lite mer bilder sen igår. Trodde jag skulle bli av med mitt ps idag. Men inte då!   


        

Ovido - Quiz & Flashcards