Inure

Alla inlägg under oktober 2010

Av Miss - 3 oktober 2010 14:12

Har precis kommit hem till mammsen, packat upp och slängt kläder i tvätten. Hade tänkt att idag skulle bli en bra söndag med massa foto. Men det är så äckligt väder ute nu.   Aja, får se om det blir bättre sen. 


På fredag kommer kanske "Älling prälling cykelmask"   

Av Miss - 2 oktober 2010 20:49

Hämtat min nya kamera idag! Hur nöjd som helst!!

Här får ni se några snabba foton från idag   


 

Min sötnos Wilda

 Snyggingen, Max. 

    

Lilla syster Cissi. 


Vart inte så mycket bilder idag. Men vi får se om det blir i morgon   


Puss på er!

Av Miss - 2 oktober 2010 11:38

Nu ska jag snart åka och köpa min första egna jävla systemkamera   

Har annars använt mig av min mammas olympus och skolans nikon d70. 



  

Av Miss - 1 oktober 2010 21:55

Helt ny blogg!

Hur nöjd som helst med bloggplatsen.se. 


Om ni vill veta lite smått om mig så står det i presentationen, om det inte är tillräckligt med fakta för er så är det bara att fråga så kanske jag svarar.


I den här bloggen så kommer jag skriva om vanliga dagar, intressanta saker som händer (vet inte vad det kan vara just nu?), mina tankar och åsikter, visa mina bilder, med mera   



Får fortsätta skriva senare eller något. 

Pussen!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards