Inure

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Miss - 10 november 2010 14:20

Så himlans sötnosiga som man tok dör!!


  

Av Miss - 10 november 2010 13:43

Vaknade i morse av att mamma kom ner och väckte mig. Då hade jag försovit mig! (äckliga telefon). Och att vakna till ett äckligt snöväder är inte heller så kul. I alla fall så kollade jag upp vilken tid nästa buss skulle gå och det var väl ca 2 och en halv timme kvar tills dess. Så jag gick ner igen och sov. 


Efter en timme vaknade jag igen och gick upp för att göra i ordning mig. Sen skulle man ut i snön...   


Jag kom till skolan vid 11:20 och då hade jag bara missat matten eftersom samhällen var inställd. Kl 11:30 skulle vi ha en lång lektion till 15:30. Men eftersom läraren skulle på något möte så vart vi uppdelade i två grupper och skulle lösa massa uppgifter i grupp. Och när man var klar så fick man gå... (kl var 13:20 då och min buss går 14:40...). Men men, de där uppgifterna skulle ta två lektioner att göra. Men det tog bara en för oss. Så ett plus är ju att man är ledig nästa onsdag eftermiddag!   



Eat some shit.


  

Skapa flashcards