Inure

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

magslag och pungspark

Av Miss - 20 februari 2011 22:50

Jag försöker

60 sekunder i minuten,

60 minuter i timmen,

24 timmar om dygnet,

7 dagar i veckan.

Gör mitt bästa i allt. Trycker min energi och ork till sista droppen. Hittar ömma punkter på min kropp som jag inte visste fanns. Söker efter något som kan läka sår och ta död på min tid med vänlighet. Försöker sätta en fot i framtiden, men finner den aldrig och helt plötsligt har jag paserat den. Göra andras problem till något som de kallar "det förflutna". Försöker le, andas och överleva. 


"Du försöker ju inte!"

"Du ger upp för lätt!"


Idiot, jag försöker men lyckas kanske inte alltid. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards