Inure

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Miss - 9 maj 2011 13:44

Grym låt. Äckligt grym video.


 

Av Miss - 9 maj 2011 13:23


Precis kommit hem från Turkland. Vill tillbaka till värmen, nya människor och en helt annan värld.

Men tillbaka till verkligheten. Fullt upp som vanligt. Massa fotojobb, skolarbete, projektarbete och andra saker. Balle. 


Det kliar i hela kroppen efter ett speciellt mail! Men samtidig finns det något inom mig som säger att det aldrig kommer komma något mail... 


Slappna av är något jag borde lära mig. Och då menar jag inte att ligga i soffan och glo på tv, utan att kunna göra vad som helst utan att känna stressen och pressen över mitt huvud hela jävla tiden. Hur fan gör man? Jag testade till och med en timmes massage i Turkland (750 kr) för att se om jag kunde slappna av och bara vara. Det var hur skönt som helst men jag kunde inte sluta tänka på allt som måste göras och saker som jag kunde göra bättre. Och att inte ha sovit på 41 timmar gjorde det hela inte mycket bättre heller. Nu tänker jag inte pladdra mer.


PPE

Skapa flashcards