Inure

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

klistermärken

Av Miss - 20 juni 2011 16:18

Känner inte för att hoppa rakt in i vuxenvärlden, men då fan gör jag det! Inte redo än. 16 dagar kvar tills man är 18år. Och för första gången på åtta år ska jag klara mig utan kuratorer, stå på egan ben helt enkelt. Känns så fruktansvärt läskigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tänk om jag inte klarar av det, vad händer då?

Förmodligen oroar jag mig i onödan som vanligt. För samtidigt som oron och paniken sprider sig i kroppen känner jag mig starkare än någonsin. Och jag vet att den styrkan kommer ta slut efter ett tag, men då får jag försöka ta en paus och försöka ladda om, right? 


Jag ska försöka ladda upp massa bilder snart, lovar! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards