Inure

Alla inlägg den 23 augusti 2011

ord

Av Miss - 23 augusti 2011 23:17


"Kommer du ihåg när du var liten, och ditt största problem var om du skulle få en cykel på din födelsedag, eller om du fick äta kakor till frukost? 

Att vara vuxen är så överskattat. Bli inte lurad av snygga skor och fantastiskt sex, och av att inga föräldrar som bestämmer över en. Att vara vuxen innebär att ta ansvar. Ansvar suger verkligen. Vuxna måste gå till ställen, göra saker, tjäna pengar, betala hyra. Det får cyklar och kakor att verka väldigt trevliga, eller hur?


Tyvärr... när man har klarat av tandställningsåldern och första bh:n, så blir man fast med ansvaret. Det går inte att undvika. Antingen tvingas man inse det, eller så får man stå ut med följderna. Men vuxenlivet har ändå vissa fördelar. Jag menar: skor, sex, inga föräldrar som kan bestämma över en. Det är egentligen förbannat bra."

Av Miss - 23 augusti 2011 21:30



Sitter och grubblar samtidigt som jag äter min fina kvällsfika. Har inte ätit mat på en vecka och det börjar gå mig lite på nerverna. Den här jävla nutrilett-dieten är fan grymt äckligt jobbig... Aja. Får säkert något "hunger-pms-liknande-sammanbrått" snart. Och nu skiter jag i ifall jag stavar rent åt skogen! Kiss my ass. 


 


Min kvällsfika! <3...



Har bokat tid till en ny tattoo! Så...NU har jag varit lite possitiv! 

Skapa flashcards