Inure

Alla inlägg under augusti 2011

Av Miss - 23 augusti 2011 21:30



Sitter och grubblar samtidigt som jag äter min fina kvällsfika. Har inte ätit mat på en vecka och det börjar gå mig lite på nerverna. Den här jävla nutrilett-dieten är fan grymt äckligt jobbig... Aja. Får säkert något "hunger-pms-liknande-sammanbrått" snart. Och nu skiter jag i ifall jag stavar rent åt skogen! Kiss my ass. 


 


Min kvällsfika! <3...



Har bokat tid till en ny tattoo! Så...NU har jag varit lite possitiv! 

Av Miss - 22 augusti 2011 01:28


Det var alkohol och berusade ord. Det var minnen som aldrig skulle dö. Det var du och jag, och alla de andra. Det var tårar som nuddade lyckliga skratt. Det var mörkt och kallt utanför våran lilla lyckobubbla. Det var vingliga ben och smutsiga diken. 


Men nu är det slut på "alkohol" 

Av Miss - 21 augusti 2011 15:42



 


 




 



 



 



 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Bilder från: weheartit.com

Av Miss - 21 augusti 2011 03:14



...is only beautiful when she's alone  .



 

Av Miss - 5 augusti 2011 20:22








 




Med rätt musik kan hela världen vara din.

Med fel toner kan hela världen vara din fiende. 

Du är min melodi.





 












Av Miss - 5 augusti 2011 15:05




It hurts like hell when you tell me that you love me, but it hurts even more when you tell me that you hate it. 


 

 

Skapa flashcards