Inure

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

underbara fredag!

Av Miss - 2 september 2011 16:05

Medan jag försöker var duktig i en punkt här i livet faller alla andra punkter ihop. Allt är åt helvete just nu! 


  • Har ett jävla dilemma om jag ska köpa en fucking hårförlängning för 600kr, samt hårfärg till det (100kr). Bara för att jag ska få någon självförtroende över huvudtaget (tror mitt självförtroende ligger på håret).
  • Sedan håller alla på att lägga sig i mitt liv och gråter över hur jag gör och hur jag ska bete mig.
  • Pengar, finns det inget annat i huvudet på människor över 18? Idoter.
  • Fick precis ett brev fårn skatteverket som vill ha fucking 1300kr från mig från skatten förra året.
  • Jag måste sova ensam ett tag framöver. Inte min grej... 
  • Skolan krånglar och dummar sig. Samt går det alldeles för stora egon runt och tror att dem är något. 
  • Studenten = studentfester (var 50 dag), ge mig pengar?
  • Jag är sjuuuuk igen. 
  • Måste sluta prata med presoner som jag helst inte vill släppa. 
  • Min tatuering spricker och kliar sönder :'(

     
Jag är så förbannad trotts dessa små saker. "De är ingen stor sak", ne jag vet! Men varför är jag så irriterad då? 

 
Nu till de lite bra sakerna!

 
  • Jag har kinderägg!
  • ehm...? 
  • hahah allvarligt? Borde ju komma på nå mer.
  • Jag lever! 
 
 
Ingen bild

http://vaniljkexet.bloggplatsen.se

8 september 2011 13:09

Hej! ditt sätt och dina tankar att skriva på är bara helt otroliga. jag älskar ditt sätt att skriva och förmedla. du är riktigt duktig! :)
// vaniljkexet.bloggplatsen.se

Miss

8 september 2011 14:07

Tjo! Glad att du gillar det! Och tack så mycket (;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Skapa flashcards