Inure

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Miss - 5 september 2011 14:03


Snälla, klicka på bilderna och se dem större! Blir myyyycket bättre så! 


               


Tycker inte alls om att fotografera hästar. Men nu var jag tvungen (eller tvungen och tvungen, hon bad mig) att fotografera en kompis hästar. Hade en skit rolig dag med Maria. Har nog inte skrattat så mycket på otroligt länge. Har ni tråkigt någon gång kan ni ju alltid äta maltesers och söka på "anus" i google (Marias jävla cp idé). Mysssigt värre! 

Vi försov oss riktigt illa i morse så vi hade exakt 5 minuter på oss innan bussen skulle gå. Så från att sova tills att sitta på bussen gick det fucking 4 minuter! De är otroligt för att vara både mig och Maria. 


Nu har jag både gjort min blogg till en hästblogg för ett inlägg (shit) och sen gjort ett dagboks-inlägg. Vet inte vilket av dem som är värst. Men nu jävlar vet ni vad som händer i livet. 


Pussssss, assåå daahaaahh!   

Ovido - Quiz & Flashcards