Inure

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Miss - 8 september 2011 18:23



Jaha, då var det bevisat. Mitt liv rasar samman. Men då fan ska jag förtsätta klättra. För om jag ska ner på botten ska jag i alla fall ha hunnit sett toppen först!

Av Miss - 8 september 2011 12:43



När jag är i skolan vill jag hem och när jag är hemma vill jag inget annat än att åka till skolan. Varför ska det vara så för? Varit hemma i fem timmar, när jag egentligen kunde ha varit i skolan. Men nepp, jag smittas... Jag vet inte ens vad jag har för sjukdom!?

Fick sitta i två timmar hos läkaren igår, för ett stick i fingret och ett halsprov. Och sen vet dem inte ens var det är för fel på mig. 

Men de finns några bra saker med att vara hemma också! Man kan gå i myskläder och utan smink, sova när man vill, plugga, rita, och dricka massor av te! 

Ovido - Quiz & Flashcards