Inure

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

lilla jag

Av Miss - 14 oktober 2011 09:44

Förra veckan var jag en tjejen som alltid bryr sig och är lugn. Igår fick jag höra att jag var en sprallig tjej som aldrig har tråkigt. Idag var jag tydligen en bitch som inte är rädd för att synas och vågar säga vad jag tycker. 


Jag bryr mig inte så mycket vad människor säger om mig. Men visst, jag bryr mig. Det gör väl alla. Jag är skit nyfiken på hur människor ser mig. Personer som inte känner mig, hur dömmer de mig? Vem är jag i andra människors ögon? Och dem som känner mig, vem är jag för dem? 


Så ni som inte känner mig kan väl svara på min lilla fråga... 

- Hur verkar jag vara som person?


Haha, och snälla skriv en liten kommentar, annars blir det bara så jävla pinsamt för mig!

 
 
Molly

Molly

14 oktober 2011 15:34

Jag vet inte, läste nyss bloggen för fösta gången, men eftersom du ville ha en komentar :

vet inte ? xd

http://www.trollan.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:10

haha tack för att du kommenterade i alla fall ;)

 
Madde

Madde

14 oktober 2011 15:39

Hej kul fråga det där är också nyfiken på sånt :)

Av bilden du har som visningsbild eller vad man ska kalla det tycker jag du ser ut att vara en söt häftig och ödmjuk tjej faktiskt :)

http://maddiiee.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:12

Ja eller hur! Och man går ju nästan hela tiden själv och dömmer människor så då börjar funderingarna själv rulla om vad dom tänker om en.

Och tack för ditt svar! :)

 
sofia

sofia

14 oktober 2011 16:25

en vacker person :) måste säga att du är grymt vacker:)

http://oudekaap.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:12

Åh, tack så mycket :D

 
Ingen bild

Amanda

14 oktober 2011 16:32

Du verkar vara jätte snäll och en sprallig tjej som vågar säga vad du tycker och tänker ( + för att du vågar säga vad du tycker) Du verkar vara en rolig tjej som verkar ha en stark personlighet!!;P det är vad jag tycker

Miss

14 oktober 2011 22:14

Tack Amanda för att du tog din tid ;)Och du gav mig ett svar värt att tänka lite på!

 
Ingen bild

fellethebest

14 oktober 2011 18:22

jag tycker att du verkar bra som person!!

Miss

14 oktober 2011 22:14

Det är bra! :D

 
Marlene

Marlene

14 oktober 2011 19:16

hej!
din blogg är jättefin:)

http://maarleneeee.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:16

Hello! Tackar!:D

 
Ingen bild

CarroTOP.bloggplatsen.se

14 oktober 2011 20:52

Jag tycker att du ser snäll ut iallafall om jag inte känner dig:)Du ser inte dum ut på nåt vis iallafall

Miss

14 oktober 2011 22:17

Ja snäll ska man vara för annars får man ju inga julklappar ;)Tack för att du tog lite av din tid :p

 
Isabell Petrusson

Isabell Petrusson

14 oktober 2011 21:25

Jag känner dig verkligheten,jag kan inte veta det.
Men om jag får säga mitt tror jag du är en ganska go,snäll
tjej som bryr sig hur hon ser ut. :P pöss

http://ponnietjejen.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:19

Tack Isabell! :) Uppskattar ditt svar. Snäll är jag, det lovar jag! ;)

 
megs

megs

14 oktober 2011 22:26

Du verkar speciell, på nått sätt. Haha :)
Fin blogg btw! :>

http://randomkid.bloggplatsen.se

Miss

14 oktober 2011 22:36

Hoppas det är på ett bra sätt? (;
Tackar! :)

 
Ingen bild

omlillamej

15 oktober 2011 00:17

Du verkar vara bra som person!!! :)

Din blogg är jätte fin och cool!!

Miss

15 oktober 2011 00:49

Tack du! :)
Och tack igen!

 
wiebke

wiebke

15 oktober 2011 11:30

heeejsan;D
gillar värkligen din blogg jätte mycket, skulle vara jätte gulligt om du skulle kolla in min blogg oxå, wiebke.bloggplatsen.se, tack:D hejdå<3

http://wiebke.bloggplatsen.se

Miss

15 oktober 2011 15:51

Hejsan! :) Nja, jag brukar inte gå in på personers bloggar om dom tigger om det. Men det är bra att du tycker om min blogg ;)

 
Ingen bild

bloggenomfelle

15 oktober 2011 12:06

du verkan jätte bra som person!!
att du vågar stå för vem du är det är verkligen bra!!
och föresten så har du jätte fina bilder på dig!!!
och din blogg är bra och intressant att läsa!
fjärilen på din blogg är ju jätte fin hur fick du dit den?

Miss

15 oktober 2011 15:49

Tack så mycket! Uppsakattar verkligen dom orden! :)
Jag har fixat fjärilen och texten i Ps :)

 
Ingen bild

omlillamej

15 oktober 2011 12:43

hihihi :D

 
Per

Per

15 oktober 2011 14:06

Du vågar stå upp för vem du är och du skulle kunna påverka omgivningen.

Jag själv har alltid gillat att bada - särskilt med kläderna på men vågar inte riktigt stå upp för mitt intresse, skulle gärna vilja utveckla det hela och få fler att prova, klädsimmarklubbar t.ex

Men först vill jag nog lämna Norrland för Märsta, vill du bli medlem i den klubben då?

http://kladsim.bloggplatsen.se

Miss

15 oktober 2011 15:48

Tack Per! :p

Oj, klädsim? Aldrig testat om jag ska vara ärlig. Jag måste bara fråga, hur kom det intresset igång?

 
alice :)

alice :)

15 oktober 2011 16:08

hej inure :)

Följ, kommentera och tipsa dina vänner om min blogg!

www.aalicekarlsson.bloggplatsen.se .. Ha det bra.

http://www.aalicekarlsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alva

15 oktober 2011 17:42

Kollade in din blogg för första gången idag, och vad jag först tänkte på är att du verkar grymt cool c:

http://dansarena.bloggplatsen.se

Miss

15 oktober 2011 22:58

Haha där ser man :D Tack Alva

 
Zizzi

Zizzi

15 oktober 2011 19:22

Hejsan! =) Du verkar som en tuff och snäll tjej :) Och du är söt också! ... =D Om det nu är rätt ord,hehe.

http://www.cissan.bloggplatsen.se

Miss

15 oktober 2011 22:59

Det är säkert rätt ord, haha! :p Tack för att du svarade Zizzi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Skapa flashcards