Inure

Alla inlägg under oktober 2011

Av Miss - 17 oktober 2011 14:37

Av Miss - 17 oktober 2011 14:24

Var på Dexters första hundutställning igår och fotade lite. Och när jag kom hem och laddade in bilderna höll jag seriöst på att börja grina. Vilka äckligt fula bilder jag fick till. Gaah. Men vi var ju bara där en timme typ, så skyller lite på tidbegränsningen. Här har ni några i alla fall. 


        



      

   


Min älskling kom fyra i gruppen! Sötfan han är!


 

Av Miss - 16 oktober 2011 20:28


Nu är jag nästan fullt lycklig, undra hur länge det håller i sig den här gången


   








 



     

 

Av Miss - 14 oktober 2011 09:44

Förra veckan var jag en tjejen som alltid bryr sig och är lugn. Igår fick jag höra att jag var en sprallig tjej som aldrig har tråkigt. Idag var jag tydligen en bitch som inte är rädd för att synas och vågar säga vad jag tycker. 


Jag bryr mig inte så mycket vad människor säger om mig. Men visst, jag bryr mig. Det gör väl alla. Jag är skit nyfiken på hur människor ser mig. Personer som inte känner mig, hur dömmer de mig? Vem är jag i andra människors ögon? Och dem som känner mig, vem är jag för dem? 


Så ni som inte känner mig kan väl svara på min lilla fråga... 

- Hur verkar jag vara som person?


Haha, och snälla skriv en liten kommentar, annars blir det bara så jävla pinsamt för mig!

Av Miss - 13 oktober 2011 09:20



Av Miss - 13 oktober 2011 09:08



Your fingers were crossed behind your back, before you ever gave me a chance. But now I have learned to trust myself and I don't need anyone else. 

No one's here to light the candle. No one's here to light the way. It's something I will have to handle. My way.  I've got to open up my eyes and find a way to kill the boredom. I watch the time go by, now it's time for me to get mine. 




Av Miss - 12 oktober 2011 14:52

Fotograferade Wilda i studion igår. Och just nu hatar jag allt som har med kvalité att göra... Kan det inte bara bli bra när man lägger upp dem? Gaah. På datorns alla jävla program blir bilderna hur bra som helst. I alla fall så har ni en bild här. Och hon var jätte duktig i studion, mitt lilla yrväder!


   

Av Miss - 9 oktober 2011 16:20



Det känns som om jag borde gå tillbaka. Jag behöver en säker väg att gå på, någonstans där jag har befunnit mig tidigare. Just nu är jag för sårbar för att gå framåt där en lång och helt okänd väg finns. Den där hållplatsen som kallas Säkerhet har jag precis lämnat och jag gick precis förbi en skylt med ordet "förvirrelse" ingraverat.


Men samtidigt har jag gått förbi hat, rädsla, ensamhet, besvikelse och sårad. Förvirrelse kanske inte är så farligt. 




bakis musik.

Ovido - Quiz & Flashcards