Inure

Alla inlägg under oktober 2011

Av Miss - 4 oktober 2011 23:49

Satt och tittade på tv när Lelle ringde och sa att jag skulle gå ut på chatroulette. Efter ett tag med massa "nextande" (i hop om att hitta Lelle och undvika alla dessa jävla kukar) såg jag mig själv. Först tyckte jag det var as kul men sen när jag såg vad någon hade skrivit till mig utan att jag hade sett de så började jag skratta så tårarna sprutade, egentligen är det nog inte så roligt men helvete vad jag måste ha missat den människan! 


 

Av Miss - 4 oktober 2011 12:33

Har sett en dokumentär nyss på religonen som inspirerade mig hur mycket som helst! Ni måste se den! Den handlar om graffiti och en känd konstnär som kallar sig själv för Banksy. Han gör helt sjuka graffitimålingar!


Några av hans verk! 


 




 





  

 


Nästan ingen vet vem han är och det bästa av allt är att han gör inget för pengarna trotts att till och med Angelina Jolie har köpt hans målningar


 

Här är framsidan av filmen "Exit through the gift shop". Och så här ser han ut i filmen (nedan). 


 


    

Se den, så kommer ni bli lika hispiga som jag! 

.

Av Miss - 3 oktober 2011 04:30



 

Av Miss - 2 oktober 2011 22:19

Om sanningen ska fram kan jag inte stå för att jag saknar dig ibland. Vill visa min stolthet. Att jag kan vara oberoende av dig.
Jag kan inte stå för att jag fortfarande vaknar på nätterna och hoppas på att du ligger bakom mig, med dina alldeles för stora händer runt om mig. För jag vill visa att jag klarar av att vara ensam.
Att jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och ändra det jag gjorde fel, så att du skulle kunna stå för att du saknar mig, kan jag inte heller stå för. 
Men jag kan stå för att jag orsakar min egen smärta. 
Och jag kan stå för att jag mår bättre utan dig.

Av Miss - 2 oktober 2011 18:12

Slår på en film till (tror det är den nionde för idag) och samla ihop tankar som jag skulle ha kastat för flera dagar sedan. Fast egentligen skulle det ha varit mycket bättre att dränka mig själv och dessa tankar i bilskoleböckerna, men det känns nog som att det här är viktigare. Just nu i alla fall. Kanske inte om några dagar när jag vet att någon kommer fråga om jag läst i böckerna och jag kommer att le och svara "självklart har jag det". 


Sen har jag funderat på en sak... värt att tänka lite till på kanske.  

Skapa flashcards