Inure

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Miss - 9 december 2011 11:56

Så dryg vecka! Har gjort klar vissa uppgifter jag har släpat på ett tag och de har verkligen tagit hårt på mitt samvete att jag inte gjort dem, men jag har verkligen inte orkat. Men nu i veckan när de blev klar så ville jag bara få en dag utan något att göra... Men inte då. Skol jäveln har verkligen perioder då man dränker ungdomarnas psyke. 


Jag vill så mycket just nu. Vill verkligen vara duktig i skolan och jobba bort alla "ogiltiga" frånvaro timmarna. Vill spara pengar till Kalifornien (om ett år) och samtidigt ha pengar att göra något roligt för, plus att det är jul snart. Söker även omkring på internet om au pair jobb i england. Vilket är så jävla svårt när det finns så mycket att välja på. Sen vill jag spendera tid med mina vänner som verkigen har hamnat långt ner på prioritetlistan. Förlåt för det! 

Och det viktigast av allt vill jag bara bli "frisk" och fir min medicin. Vill kunna göra saker utan att ha den hemska tanken om att fel saker kan hända. Så jävla psykiskt tröttsamt. 


Och jag vet att jag stavat fel lite här och var, men just nu är det alldeles för ointressant för att lyfta handen till musen och ändra dessa stavfel :p 


Förlåt för en dålig uppdatering också. 

Ovido - Quiz & Flashcards