Inure

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Banta för fan!

Av Miss - 1 januari 2012 19:55

Vi har klarat av ännu ett år. Oavsett hur det här året har varit, så har vi i alla fall överlevt. Vilket betyder: har vi haft ett riktigt skit år så får vi en chans att göra det här året till något bättre. Har vi inte lyckats gått ner i vikt, ja men sätt ett nytt nyårslöfte och gör om allt. Jag har sett fram emot det här. Men nu när vi verkligen är inne i den 19 ronden så har jag ingen motivation längre. Vad tjänar det till att ha löften om att gå ner i vikt, spara pengar eller bli bättre på något? Det kommer alltid finnas den där lilla kakan i skafferiet och den där fina tröjan i affären, samt den där idioten som får dig att trycka ner dig själv. Och nej, vi ska inte tänka på vikten, pengarna eller om någon trycker ner en. För "vi ska vara starka"... Men ärligt så lever vi ju i den här världen där allt kretsar om utseende och pengar. Så, sätt era löften. Men gör det rätt den här gången och visa alla att ni kan. För annars blir det bara så pinsamt för er. "Nytt år! Då ger vi viktminskningen en chans till!"


Jag har satt mitt nyårslöfte och det är att jag ska börja om och göra rätt. Att göra saker oftare som får mig att må bra. Oavsett om det är en fet godispåse mitt i veckan eller den där äckligt snygga tröjan! För då jävlar kan ingen trycka ner mig!


God fortsättning gott folk! 



Jag och min fina Becka <3

 
 
Isabel

Isabel

4 januari 2012 14:50

Tummen upp för dig! ♥

http://oddbella.bloggplatsen.se

Miss

6 januari 2012 22:10

Haha tackar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss - 5 september 2012 01:46

Utan att vara en originell tonåring som ska förklara sin kärlek med massa "jag kommer alltid älska dig" och "vi två föralltid" så vill jag bara bevisa för min kära sambo hur mycket jag verkligen tycker om honom. Under min lilla tid på denna pla...

Av Miss - 22 augusti 2012 18:51

Tankarna har varit ett helvete vissa dagar. Längtan har gjort mig ofattbar. Hur kan något så underbart vara så fruktansvärt? Det skrämmer mig en hel del. Men nu är det bara 16 dagar kvar!...

Av Miss - 24 juli 2012 14:16


  - Varför valde du ingen bättre?   - ...du var det bättre.       ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Av Miss - 21 maj 2012 09:59

Ganska mäktigt... Vill se den här filmen. Verkligen. Typ. Men nu, vill jag hem. Efter ca en och en halv timme i skolan. Palla. Orka. Har inget att göra. Än. Någonsin. Nu.      ...

Ovido - Quiz & Flashcards