Inure

Alla inlägg under december 2010

Av Miss - 26 december 2010 20:53



So much to say

But no words to convey

The loneliness building with each passing day

But I'm getting used to it, you have to get used to it

Jul

Av Miss - 26 december 2010 02:12

Julafton 2 av 3 avklarad. Varit en underbart mysig jul med enbart familjen, fina julklappar och god men mycket mat och annat. 


Min vecka kommer bli underbar men stressig antar jag;

(Och detta ä bara mest en "kom ihåg" till mig själv)


Måndag: 

Shopping i Sundsvall på mellandagsrean med pappsen och familj.


Tisdag:

Kommer Emil och då blir det städning av rummet och bara må en stund. Plus att jag ska in till stan på möte.


Onsdag: 

Kommer alla kusiner och antar att vi ska ha massa mys med spelkväll och umgås. Lovely <3


Torsdag: 

TATUERING!! 


Fredag (nyår):

Blir det ut i skogen och fira "julafton" med mormor och alla kusiner och Emil. Underbart med mys med andra ord!


Lördag:

Smälta veckan och packa inför Stockholm!


Söndag:

Stockholm! (= 8 timmar i buss).

Av Miss - 22 december 2010 09:55

Kanske är dags att lägga upp min senaste bild som jag gjort! Vart verkligen tok nöjd med den. Får se om jag kan fixa illustrator på min dator snart!  


  

Vad tycks?   


I över morgon är det julafton och jag har inte riktigt fått min julkänsla än. Vart har den tagit vägen? 

Och det är bara 7 dagar kvar till tatueringen! Längtar som attan! 

Av Miss - 22 december 2010 09:53

Färgade håret igår! Haha, men det vart inte som jag tänkte mig precis. Blandning mellan Ariel och Pippi typ. Men det är inte så jävla lätt att färga från svart till rött på 5 timmar   Tack för hjälpen iaf Maria och mammsen!   


  

Av Miss - 16 december 2010 13:01

Det är bara två veckor kvar tills nästa tatuering kommer på plats! Längtar så jag dör en smula! 


I morgon åker man till Stockholm och julhandlar lite, lite långt att åka (50 mil) för att handla lite julklappar ticker jag, men det är de värt!

Får se om jag kommer ha någon tid till fotografering. Men det blir nog av. I vilket fall som helst ska jag vara modell.   

Av Miss - 16 december 2010 12:58

Första gången jag har ritat i Illustrator! Vart ganska galet nöjd med den första. Hunden är inte klar än.   




 

Ja, för att vara första gången så var den väl bra!?


  

Och den här är inte klar än! Men snart så! 

Av Miss - 13 december 2010 11:35


Seal my heart and brake my pride
I've nowhere to stand and now nowhere to hide
Align my heart, my body, my mind
To face what I've done and do my time


Seal my heart and brake my pride

I've nowhere to stand and now nowhere to hide

Align my heart, my body, my mind

To face what I've done and do my time



Av Miss - 12 december 2010 18:35

Just nu sitter jag här, i mina sinnens fulla bruk. Någon lugn musik pumpas ut ur högtalarna. En diskussion på facebook pågår och jag känner mig mer motiverad att bara leva ett tag än att skriva en uppsatts. 


Inte en dag har gått utan att jag tänker på det som varit. Inte ens en timme går utan att du ställer till kaos i mina tankebanor. Vill verkligen att du kommer hem snart, min skatt.


  

Skapa flashcards