Inure

Alla inlägg under oktober 2010

Av Miss - 27 oktober 2010 16:01

  Varit till doktorn idag... igen. Så otroligt less på detta nu! Det visade sig att jag tydligen var helt frisk (med ett virus som inte ville ge sig?). De tog några rör blod från mig och vart helt yr efter det 


Sitter nu hemma och funderar på om man är värd en liten godisbit, men vet inte om det är så värt att gå till OK i regnet..?


Btw, blir förmodligen en ny tatoo med "kusinsyster" till jul!   



  

Äckligt...

Av Miss - 26 oktober 2010 09:38

Vaknade i morse med en jävla huvudvärk och kunde inte alls prata. Pallrade mig till skolan i alla fall. Vi har matte på morgonen så jag gick dit och frågade om jag fick gå ner på media och plugga istället. Då vart läraren sur. (Har ingen aning om varför). 

Gick in till lärarrummet på media och kunde fortfarande knappt prata. Så min mentor gav mig te. Nu sitter jag vid världens segaste dator och väntar bara på att man får åka hem. 

Undrar egentligen när jag ska bli frisk. Först massa feber, sen hosta och nu både hosta och ingen röst. 


Rumpa  vad less jag blir!  


Av Miss - 25 oktober 2010 20:50

Har suttit och räknat massa nu. Börjar bli så djävulskt less på pengar så jag tok dör! Någon som kan ge mig någon miljon eller bara betala alla mina utgifter?  Skulle sitta fint just nu!

Har blivit så stressad över detta att jag till och med började blöda näsblod. 

I alla fall, nu är denna dag avklarad och jag ska snart hoppa i säng och spela ett tag på mobilen. Men först blir det CSI! 


Emil bokar min buss biljett idag (förhoppningsvis) och det kommer bli kul att kliva upp kl 04:30 på fredag och åka buss i över sex timmar. Men det är ju värt det! Och tycker faktiskt inte det är så illa att åka buss så där på morgonkvisten    


Puss

Av Miss - 24 oktober 2010 13:41

God morgon! 

Dags att sätta igång med pluggandet, men jag orkar inte riktigt än. Får se om jag får orken tillbaka snart. 

Sitter nu och funderar på massa fjant saker och lyssnar på go låten. 


Hoppas ni får en bra dag skitungar.

Av Miss - 23 oktober 2010 22:06

Lördag. 

Jag har nog inget vettigt att skriva... som vanligt. Trodde det här skulle bli en speciell blogg. Men det blev nästan en lika fjortis liknande blogg som alla andra.

Det får jag göra något åt! 


Min dator är störd och vill inte starta så jag måste skicka den till lagning. Fuck. Åh blir förbannad i hela kroppen när jag tänker på det. Plus att alla min bilder kanske måste tas bort. Grr...   


Om en vecka åker jag till min dumma hest!   


Nu ska jag sluta vara tråk-fjortis-bloggare. 


Schha!

Av Miss - 20 oktober 2010 17:24

8 månader igår med Emil. Gud vad jag älskar honom!   


Vi satt och små pratade om hur det var när vi var nykära och saker som vi sa till varandra. Och det fick faktiskt mig att sakna den där "nya känslan". Men om jag tänker efter så är det inte lika underbart som när man verkligen vet att man älskar någon. 


Det är faktiskt ganska svårt att ha den man älskar 50 mil ifrån en. Men det finns många bra saker med det också. 

Om man ser på "vanliga" förhållanden, dem som bor nära varandra. De är oftast med varandra hela tiden och jag VET att man blir less på varandra lättare då. 

När man har som mig och Emil (50 mil mellan) så är det lättare att uppskatta tiden man tillbringar tillsammans. Och jag som bor här uppe i norrland får chansen att komma ner till en helt annan "värld". Det är ganska underbart när man behöver en paus från allt annat. 


  


19/02 -10   

Av Miss - 19 oktober 2010 09:16

Var till doktorn igår. Hatar verkligen denna hosta och allt förbannat. 

Kan ju säga att svullna halsmandlar, hosta, huvudvärk och mensvärk inte passar så bra ihop.


Jaja, nu är det tisdag. Vaknade i morse och kände verkligen att jag behövde stanna hemma och vila lite. Men ändå pallrade jag mig till skolan. När jag kom hit var första lektionen inställd och i vanliga fall brukar vi ha tre timmars hål efter den lektionen. Så nu är det bara tre timmar kvar tills jag börjar. Tur att man har dator iaf. 


Apropå det! Min dator dog igår. Och dagen innan slutade mitt ps att fungera. Så nu har jag ingen dator, ingen ps och sjuk som bara den. Vill hem...


Klippte mig i söndags med. Klippte upp det ganska mycket och gjorde guld/blonda slingor i mitt svarta (Ni lär väl få se en bild snart). Trodde jag skulle kunna slippa hårförlängningen ett tag. Men inte då. Känner mig så naken utan den, så nu sitter den i ändå. Suck!


Gu, vad jag klagar. Men det får man göra när allt är åt skogen!   

Av Miss - 19 oktober 2010 08:41



I'm holding butterflies. 

You want me to set them free.

But I want to keep them.

Carve bad words onto their wings.

Exacly what you did on me.

I want to suffocate them inside a jar of glass. 

Exacly what you did to me. 

I never want to set them free. 





/Ronia






Skapa flashcards