Inure

Alla inlägg under september 2011

Av Miss - 30 september 2011 15:47

Nu ska det här bli till...


 


...det här!



Sen ska man på krogen som ninja!  

Av Miss - 30 september 2011 09:21

Fick channsen att ta några bilder på min (älskade) Ninjas bror för några dagar sen. Det tar verkligen på en när man ser hur världen kan vara så orättvis. Han är 7 år och mår hur bra som helst. Medan Ninja hade så jävla ont att hon var tvungen avlivas för ett år sedan. Men jag är ändå glad att han mår bra...




 


Klicka på bilden 


Av Miss - 29 september 2011 19:36



Don't trust too much. Don't love too much. Don't hope too much, because that too much can hurt you so much

<3

Av Miss - 29 september 2011 15:12



Nu har jag gjort tråkiga och flera inlägg på en dag. Men jag måste bara visa bilden (hittade den på fb, någonstans). Så jävla sött och lite otroligt. 


 

Av Miss - 29 september 2011 12:52

Äntligen börjat med Foto C! Nu blir det lite "street photography" och "tilt shift". 


Hittade en otroligt känslofylld bild (street photography) som verkligen påminner lite om mig själv, tycker jag! 

   Handikappad men ändå vingar att flyga med

Av Miss - 29 september 2011 11:32



En till bild på Jambo från i söndags. Klicka på bilden!


 

Av Miss - 28 september 2011 15:20

Fotade lite vove till projektarbetet i söndags! Har ännu fler vovsingar på g. Här har ni Jambo, "LILLEN". Han väger ju bara 65 kg.. Klicka på bilden, snälla!


 

Av Miss - 23 september 2011 13:44



 


When someone so beautiful has fallen to the ground,

you understand that he had once been flown high in the clouds.

Skapa flashcards