Inure

Alla inlägg under januari 2011

Av Miss - 30 januari 2011 14:31

En riktigt dålig uppdatering från min sida. Men jag har verkligen hur mycket som helst att tänka på, viktigare saker än en blogg. 

Och jag har ingen som helst skriv-abstinens längre. Plus att jag har varit sjuk och inte haft ork att fotografera. Det är verkligen äckligt jobbigt att inte ha något att skriva om just nu så jag ger mig. 

Av Miss - 11 januari 2011 16:08

två små bilder från plåtningen igår. 


 


 


Fotograf: Rebecka Westin

Av Miss - 10 januari 2011 15:56

Första skoldagen efter lovet, helt okej om man ska vara ärlig. Är så tok hungrig så jag håller på att skaka sönder. Nu ska man bli fotograferad av Rebecka. Får se vart det leder någonstans. 


Åh kanske ska bli en sån där söt bloggerska/bloggare(?) som skriver om ALLT de gör. För just nu kommer jag inte på ett skit att skriva om. Eller så kanske man bara ske gefan i att skriva om man inte har något att skriva om ;)

Tralalala. 


haha åh. 

Av Miss - 8 januari 2011 04:35



Now when memories are nesting I strive for beautiful times.
Where your lament isn't heard, where your cold words have no meaning.
I want to be there together with the warm wind, the green trees, 
an ocean so blue and a mountain so high that no bird can ever reach over.

Av Miss - 5 januari 2011 22:17

Bättre bild på mitt röd/brun/svart/oranga äckliga hår. Får se om man kan färga det bättre nu till veckan! + Man ser lite av min nya älskade tatuering! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards