Inure

Alla inlägg under april 2012

Av Miss - 26 april 2012 12:40

Har en liten fundering. Jag tror, i alla fall till 89%, att jag ska börja med... P90X


Från och med nu lovar jag att den lilla energidrycken jag har kvar blir det sista jag tar innan jag har kommit ner till min dröm vikt! 


Önska mig lycka till dudes! 

<3

Av Miss - 26 april 2012 11:16

 
Av Miss - 26 april 2012 10:21

Några veckor kvar till studenten! Ganska peppad! Men när man börjar tänka på sin ekonomi så blir man bara irriterad. Varför kunde man inte ha varit lite smart under terminen och sparat lite pengar... Men men, jag har i alla fall beställt det viktigaste för utseendet, både till balen och studenten. Sen får jag väl fixa resten på nå sätt. 


 


<3

Av Miss - 19 april 2012 10:15

Vet att ni har hört låten tidigare, i alla fall de flesta av er. Men jag måste få lägga upp den. Den får mig att må as bra :) Good work!


Skapa flashcards