Inure

Alla inlägg under oktober 2011

Av Miss - 27 oktober 2011 12:35



Jag vet inte hur många gånger jag har loggat in på den här sidan de två senaste dagarna. Jag har börjat skriva ett inlägg. Och de har blivit lååånga inlägg. Men sen suddar jag ut allt igen. Det är som att man skriver en kärleksförklaring till någon och sedan ångrar sig och suddat ut alt. 

Jag vet inte bara vad som är rätt att skriva just nu. Ena stunden är det rätt, precis allt jag skriver, men efter någon sekund, är allt som en enda stor lögn. Och allt blir till värdelöst. 

Av Miss - 20 oktober 2011 18:54



Jag vet att något är fel. Riktigt fel. Jag vill bara att du ska veta, så du kan komma och ta hand om mig och låtsas att verkligheten inte existerar. För det verkar som att verkligheten inte står för något stöd till att du faktiskt vill vara med mig. Så låt oss ramla in i fantasin och ljuga för varandra och alla andra. 





Av Miss - 20 oktober 2011 13:01

Efter att ha vaknat upp ur min morgon-depp-koma så har jag nu fått lite humor! 



       




 

Av Miss - 20 oktober 2011 10:12



De senaste dagarna har tiden gått sakta. Vilket jag är tacksam för. 


Något i mig sätter stopp för det jag vill. Jag når inte himlen, trotts att den är bara några centimeter ifrån mig. Kanske är det kroppens sätt att säga till mig att jag inte är redo än. Att jag måste lugna ner mig först. Ta hand om mig själv för en gång skull. 

För idag, känner jag ingen som inte sätter press på mig. Alla vill ha något utav mig. Jag förtsätter vara ett kadaver som alla äter ifrån. Men jag tycker inte synd om mig själv för de. Kanske det är där det sitter. Jag var en gång glad för att alltid kunna hjälpa andra, varför ska det vara så svårt just nu? 

Av Miss - 18 oktober 2011 23:00


Jag är sjuk, som vanligt. Jag har feber och hosta. Jag måste jobba. Jag måste gå i skola. Jag måste vara duktig. Jag måste hjälpa andra. Jag måste göra andra glada. Jag har inte tid att vara sjuk. Jag måste ha choklad. Jag måste få in pengar. Jag måste vara i sängen. Jag måste jobba och plugga ändå. 


måste = vill
 

 


Av Miss - 18 oktober 2011 22:58



 

Av Miss - 17 oktober 2011 17:55



Om du inte skriver din egen historia,

                         kommer någon annan göra det. 

Skapa flashcards