Inure

Alla inlägg under mars 2011

Av Miss - 29 mars 2011 21:02

Varit lite modell idag! Skojsigt värre! 


Förlåt för dålig uppdatering. Men jag orkar verkligen inte, trotts att fingrarna kliar efter att få pilla på tangenterna och hjärnan fylld med massa som måste ut någonstans. Men det får nog bli en annan dag. PPE


 


 

...

Av Miss - 13 mars 2011 17:31

  


Efter sex veckor som sjukling unnar jag mig själv en träning. Som jag längtat efter de svettiga boxningshandskarna! 

Av Miss - 11 mars 2011 13:35



Följ min blogg med bloglovin

  


mitt otroliga fluffiga älsklingshår <3

Av Miss - 7 mars 2011 21:05

Haft en otroligt rolig dag med Maria idag. Varit inne i "stan", gått omkring och mest mått bra och skrattat. Sen vart det en liten fotografering, där jag fick vara modellen. Bilderna vart väl si så där. Men det får vi leva med. Puss på henne i alla fall <3




   


  

Av Miss - 3 mars 2011 21:55

säger inte så mycket mer idag...


  

Ovido - Quiz & Flashcards